PLAY – pelillisyys työelämävalmiuksien kehittämisessä 8/2020–12/2022

Erilaisten oppijoiden liitto oli osatoteuttajana Satakunnan koulutuskuntayhtymän hallinnoimassa PLAY-hankkeessa. Hankkeella haettiin uusia pelillistettyjä ratkaisuja siihen, kuinka työelämävalmiuksia tulisi ammatillisessa koulutuksessa kehittää ja samalla vähentää opintojen keskeyttämistä. Hanketta rahoitti Euroopan sosiaalirahasto.

Oppimisen olohuone -hanke 1.1.2020–31.4.2021

Oppimisen olohuone -hanke oli Euroopan sosiaalirahaston (ESR), Pohjois-Suomen ELY-keskuksen ja STEA:n rahoittama hanke Oppimisen olohuone tyyppisen toiminnan juurruttamiseksi ja levittämiseksi. Lue lisää Oppimisen olohuone-hankkeen verkkosivuilta.

Vanhempaininfot 2021

Jenny ja Antti Wihurin rahaston hallitus myönsi Erilaisten oppijoiden liitolle 10 000 euron apurahan infotilaisuuksien järjestämiseen vanhemmille lasten oppimisvaikeuksista, etäopetuksesta ja kodin keinoista tukea lasta etäkoulussa erilaisten perinteisten ja digitaalisten oppimisen apuvälineiden tukemana. Infoja alettiin toteuttaa syksyllä 2021. Lue lisää vanhempaininfojen verkkosivuilta.