PLAY – pelillisyys työelämävalmiuksien kehittämisessä 8/2020-12/2022

Erilaisten oppijoiden liitto on osatoteuttajana Satakunnan koulutuskuntayhtymän hallinnoimassa PLAY-hankkeessa. Hankkeella haetaan uusia pelillistettyjä ratkaisuja siihen, kuinka työelämävalmiuksia tulisi ammatillisessa koulutuksessa kehittää ja samalla vähentää opintojen keskeyttämistä. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto. Lue lisää toiminnasta PLAY-hankkeen kotisivuilta.

Oppimisen olohuone -hanke 1.1.2020-31.4.2021

Oppimisen olohuone -hanke on Euroopan sosiaalirahaston (ESR), Pohjois-Suomen ELY-keskuksen ja STEA:n rahoittama hanke Oppimisen olohuone tyyppisen toiminnan juurruttamiseksi ja levittämiseksi. Lue lisää Oppimisen olohuone-hankkeen verkkosivuilta.

LUKKARI-infotilaisuudet 2021

Jenny ja Antti Wihurin rahaston hallitus on myöntänyt Erilaisten oppijoiden liitolle 10000 euron apurahan LUKKARI-infotilaisuuksien järjestämiseen vanhemmille lasten oppimisvaikeuksista, etäopetuksesta ja kodin keinoista tukea lasta etäkoulussa erilaisten perinteisten ja digitaalisten oppimisen apuvälineiden tukemana. Lukkari-infoja aletaan toteuttamaan syksyllä 2021.