Jenni Janakan, Allvar-seminaarin juontajan, blogi ”5 syytä, miksi tiimissäsi kannattaisi olla lukihäiriöinen” käsittelee lukihäiriön hyötynäkökohtia. Mitä positiivista lukihäiriöinen voi tuoda työyhteisöönsä? Lue Jennin blogi: https://www.jennijanakka.com/post/5-syyt%C3%A4-miksi-tiimiss%C3%A4si-kannattaisi-olla-lukivaikeuksinen

Jennin toinen blogi käsittelee monia negatiivisia tunteita, joiden kanssa monet lukihäiriöiset joutuvat elämään. Mikä on Jennin tapa käsitellä asiaa? Lue Jennin blogi: https://www.eoliitto.fi/2019/09/20/blogi/

Kuvassa Jenni Janakka
Kuvassa kirjoittaja ja esiintyjä Jenni Janakka

Vaikean lukivaikeuden kanssa kamppailevan Sirkku Jauhiaisen kertomus on vaikeuksista voittoon-tarina. Tarinansa kautta hän haluaa voimauttaa muita dysleksiasta kärsiviä ja saada heidät näkemään itsensä samantasoisina ihmisinä ongelmastaan huolimatta, ja kehottaa kanssaihmisiä samaan. Lue Sirkun blogi: https://www.eoliitto.fi/2020/09/21/blogi-oma-tarina-sirkku-jauhiainen/

Sirkku Jauhiainen

Mietityttääkö oppimisvaikeudet? Kaipaatko tukea? Lue Minna Parkkilan blogista Kuntoutussäätiön uudesta Oppi-digihankkeesta. Hankkeessa tarjotaan verkkomuotoista yksilövalmennusta, webinaareja ja chat-palveluja. Toiminta on suunnattu nuorille ja aikuisille. Lue Minnan blogi: https://www.eoliitto.fi/2020/09/21/blogi-minna-parkkila-oppimisvaikeuksiin-tukea-kotosohvalta/

Minna Parkkinen