Vuoden 2022 Allvar-palkinnon saivat Erilaisten oppijoiden liiton kokemusasiantuntijat

“ Tunnustuksena kokemuksen äänen esiin nostamisesta ja merkittävästä vaikuttamisesta erilaista oppijuutta koskevan ymmärryksen lisäämiseksi. “

Yllämainituin saatesanoin Allvar-palkinto 2022 myönnettiin Erilaisten oppijoiden liiton kokemusasiantuntijoille.

Aiheena: Lukivaikeus ja osallisuus työyhteisössä

Kansainvälistä dysleksiaviikkoa eli Luki-viikkoa, tiedon ja ymmärryksen lisäämiseksi lukivaikeudesta, vietetään 3.-9.10.2022.

Erilaisten oppijoiden liitto järjestää yhdessä kumppaneidensa kanssa ALLVAR-webinaarin torstaina 6.10.2022. Maksuton ALLVAR -webinaari on avoinna kaikille. Webinaarin tallenteen tekstityksineen löydät Erilaisten oppijoiden liiton Youtube-kanavalta.

ALLVAR-webinaarissa jatkamme työelämään liittyviä keskusteluja, seuraavien teemojen puitteissa:

Miten oppimisvaikeudet on hyvä huomioida osana toimivaa työyhteisöä?

• Erilaisen oppijan aito kohtaaminen ja tuki työelämässä
  • Erilaisten työskentelytapojen hyväksyminen ja osallisuus työyhteisössä
  • Vahvuuksien tunnistaminen

ALLVAR-webinaari on suunnattu kaikille erilaisille oppijoille työelämässä, työnantajille, yrityksille ja yhteisöille sekä kaikille niille, jotka ovat kiinnostuneita erilaisen oppimisen teemoista. Webinaari sopii myös aikuisten ohjaus- neuvonta- ja koulutuspalveluiden parissa työskenteleville, jotka edistävät työyhteisöjen tasa-arvoista esteettömyyttä.

Allvar-Seminaarin 2022 ohjelma

Yhteyshenkilö: