Seuraava uusien kokemusasiantuntijoiden koulutus alkaa syyskuussa 2021

Onko sinulla kokemuksia erilaisesta oppijuudesta? Haluaisitko jakaa kokemuksiasi ja tietoa erilaisen oppijan arjesta?

Koulutukseen 2020 osallistuneelta: ”Toi meidän koulutus niin siitä tuli kyllä paljon eväitä elämään. Just sitä rohkeutta olla enemmän niinku se oma itsensä. Ja että kun hienostihan se aina sanotaan, että jokainen saa olla sellainen kun on mutta kun ei se sitten käytännössä ole toiminut. Meidän ryhmässä se oikeasti toimi!”

Kokemusasiantuntijakoulutuksessa käydään läpi omaa elämänpolkua erilaisena oppijana. Pääset pohtimaan ja jäsentämään omaa tarinaasi ja kehittymään kokemusasiantuntijana.
Kokemusasiantuntijana toimiessasi pääset tarinallasi vaikuttamaan siihen kuinka erilainen oppijuus nähdään, kohdataan ja tunnetaan yhteiskunnassa. Kokemusasianatuntija voi olla puhumassa erilaisissa koulutuksissa ja muissa tilaisuuksissa, mutta kouluttautuminen ei kuitenkaan velvoita sinua mihinkään – voit itse päättä missä ja milloin jaat tarinasi.

Syksyn koulutus alkaa 7.9.2021.

Koulutukseen on mahdollista osallistua sekä paikan päällä Josen tiloissa Joensuussa että verkossa Zoomissa.

Koulutuksessa on yhteensä 12 tapaamista ja leiripäivä.

Tapaamiset ovat 7.9.-14.10.2021

tiistaisin kello 17.00-19.00

torstaisin kello 17.00-18.30

Leiripäivä on lauantai 18.9.

Koulutus on ilmainen, ja sen toteuttavat yhteistyössä Joensuun seudun erilaiset oppijat Jose, Erilaisten oppijoiden liitto ja Opintokeskus Sivis.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja kerromme lisää:

Jenny Eräsaari jenny.erasaari@eoliitto.fi

puhelin / WhatsApp  050 569 3103 (lomalla 10.7.-22.8.2021)