Ladataan Tapahtumat

26.3.2020, 09:00-16:00

Ilmainen

Torstai 26.3.2020 klo 9 – 16

Tavoitteena on opastaa osallistujat alkuun lukitestaamisessa ja lukilausunnon laatimisessa: Mitä testejä on olemassa alakouluikäisen testaamiseen? Mitä haastattelussa kannattaa kysyä? Mitä lausuntoon pitää sisällyttää? Mitä tukitoimia voi suositella? Koulutuksessa laaditaan harjoituslausunto esimerkkitestitulosten perusteella.

Koulutus on suunnattu erityisopettajille ja erityisopettajiksi opiskeleville. Koulutukseen otetaan enintään 20 osallistujaa.

Kouluttaja Kaarina Paltama, erityisopettaja

Hinta 50 euroa

Koulutuspaikka HERO, Vilhonkatu 4 B 13, 00100 Helsinki.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Ilmoittaudu tästä linkistä

Huom! Ilmoittautuminen ei vaadi kirjautumista Sivisverkkoon (kelaa sivua alaspäin ja syötä osallistujan tiedot).

Ilmoita nimi, gsm-numero, syntymävuosi, sähköposti- ja laskutusosoite sekä tarvittava viitetieto (jos työpaikka maksaa koulutuksen, tarkista laskutuskäytäntö).

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää. Vapaita paikkoja voi tiedustella viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeenkin. Ilmoittautuminen on sitova kaksi viikkoa ennen koulutuspäivää, tämän jälkeen perumisesta laskutetaan täysi osallistumismaksu. Oman paikan saa siirtää toiselle osallistujalle. Sairastapauksissa ota yhteyttä Heron henkilökuntaan.

Satu Hirvonen puh. 040 7291 423, satu.hirvonen(at)lukihero.fi

Tiedot

Päivämäärä:
26.3.
Aika:
09:00-16:00
Hinta:
Ilmainen

Järjestäjä

Helsingin seudun erilaiset oppijat
Kotisivu:
www.lukihero.fi