Jenni Janakan, Allvar-seminaarin juontajan, blogi ”5 syytä, miksi tiimissäsi kannattaisi olla lukihäiriöinen” käsittelee lukihäiriön hyötynäkökohtia. Mitä positiivista lukihäiriöinen voi tuoda työyhteisöönsä? Lue Jennin blogi.

Jennin toinen blogi käsittelee monia negatiivisia tunteita, joiden kanssa monet lukihäiriöiset joutuvat elämään. Mikä on Jennin tapa käsitellä asiaa? Lue Jennin blogi.

Kuvassa Jenni Janakka
Kuvassa kirjoittaja ja esiintyjä Jenni Janakka

Vaikean lukivaikeuden kanssa kamppailevan Sirkku Jauhiaisen kertomus on vaikeuksista voittoon-tarina. Tarinansa kautta hän haluaa voimauttaa muita dysleksiasta kärsiviä ja saada heidät näkemään itsensä samantasoisina ihmisinä ongelmastaan huolimatta, ja kehottaa kanssaihmisiä samaan. Lue Sirkun blogi:

Sirkku Jauhiainen

Mietityttävätkö oppimisvaikeudet? Kaipaatko tukea? Lue Minna Parkkilan blogista Kuntoutussäätiön uudesta Oppi-digihankkeesta. Hankkeessa tarjotaan verkkomuotoista yksilövalmennusta, webinaareja ja chat-palveluja. Toiminta on suunnattu nuorille ja aikuisille. Lue Minnan blogi.

Minna Parkkinen