Oppimisen apuvälinekeskus

– oppimiseen, työhön, toimintaan

Järjestämme maksuttomia koulutuksia, webinaareja ja infotilaisuuksia sekä erilaisille oppijoille että ammattilaisille.

Oppimisen tueksi on saatavilla sekä perinteisiä oppimisen apuvälineitä että digitaalisia sovelluksia.

Puhutaan erilaisesta oppimisesta! -keskusteluryhmä

Keskusteluryhmä on tarkoitettu 12-14 -vuotiaille nuorille, joille oppiminen on syystä tai toisesta vaikeaa. Ryhmässä jutellaan turvallisesti erilaisesta oppimisesta ja tehdään pieniä tehtäviä. Ryhmä kokoontuu Zoom-alustalla. Ryhmään osallistumista varten tarvitaan tietokone, nettiyhteys ja tietokoneen peruskäyttötaidot.

Ryhmän ohjaajina toimivat Erilaisten oppijoiden liiton kokemusasiantuntija Riku Tikkanen ja erityisasiantuntija Riikka Marttinen. Riku on 16 –vuotias erilainen oppija, jolle keskittyminen ja tehtävien aloittaminen on joskus tosi vaikeaa. Riikka on toimintaterapeutti, oppimisen haasteet hyvin ovat tuttuja.

3.6 klo 16.30 infotilaisuus Zoomissa. Ilmoittaudu

Ryhmä kokoontuu neljä kertaa

1. Kerta 14.6 klo 14-15 Tutustutaan ryhmäläisiin
  2. Kerta 16.6 klo 14-15 Millainen on erilainen oppija?
  3. Kerta 21.6 klo 14- 15 Millaisia oppimisen apuvälineitä löytyy?
  4. Kerta 23.6 klo 14- 15 Mitä opimme toisiltamme?

Katso muut Oppimisen apuvälinekeskuksen, Erilaisten oppijoiden liiton ja jäsenyhdistysten kaikki koulutukset ja tapahtumat KALENTERISTA.

OTA YHTEYTTÄ!