Toimintamme

Järjestämme maksuttomia koulutuksia, webinaareja ja infotilaisuuksia sekä erilaisille oppijoille että ammattilaisille. Annamme myös ohjausta ja neuvontaa oppimisen apuvälineiden ja menetelmien käyttämisessä ja soveltamisessa. Lisäksi olemme mukana monenlaisissa verkostoissa vaikuttamassa oppimisen apuvälineiden saavutettavuuteen ja kehittämiseen.

Meiltä voit kysyä myös tilauskoulutuksia, asiantuntijapuheenvuoroja sekä konsultointeja.

Toimintaamme rahoittaa Veikkaus.

Kaikille avoimet koulutukset ja infot:

Järjestämme etänä toteutettavia koulutustilaisuuksia oppimista ja työtä sujuvoittavista apuvälineistä. Katso lisää ajankohtaista sivuiltamme.

Ohjaus ja neuvontapalvelu:

Kaipaatko lisätietoa arkea helpottavista tai oppimista ja työntekoa tukevista välineistä ja oppimismenetelmistä? Ohjaus voi tapahtua puhelimessa keskustellen, sähköpostilla, tekstiviestillä tai etäyhteydellä.

Voit lähettää yhteydenottopyynnön tekstiviestillä tai WhatsAppilla p. 050 366 4449.

Tai ota suoraan yhteyttä

• johanna.lyytikainen@eoliitto.fi, 045-788 45276
  • riikka.marttinen@eoliitto.fi, 050-443 0901
  • sallamari.siitonen@eoliitto.fi, 050-366 4449
Kuvassa neljä naista ja teksti: Etsitkö tietoa Oppimista ja työntekoa tukevista välineistä ja oppimismenetelmistä? Oppimisen apuvälinekeskuksen  Johanna, Satu, Sallamari ja Riikka auttavat sinua!       Laita  tekstiviesti tai WhatsApp-viesti P. 050 366 4449
Kuvassa Oppimisen apuvälinekeskuksen erityisasiantuntijat Johanna, Sallamari, Riikka ja Satu.

Apuvälinetilaisuudet: Pop-up ja Oppimispakki:

Järjestämme pyynnöstä myös erilaisille ryhmille apuvälinetilaisuuksia joko paikan päällä tai etänä. Tilaisuuden ovat maksuttomia ja suunnattu erityisesti ryhmille, joissa on oppimisvaikeuksia kokevia henkilöitä.

• Pop-up tilaisuuksissa osallistujat pääsevät konkreettisesti testaamaan ja tutustumaan erilaisiin oppimista ja työtä sujuvoittaviin välineisiin.
  • Oppimispakki on hyvä mahdollisuus tutustua ja saada vinkkejä etänä mm. oppimistekniikoihin ja oppimisen apuvälineisiin halutusta aihealueesta.
  • Katso lisää ajankohtaista sivuiltamme.