Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

Intensiivinen Pomodoro-työpaja opiskelun ja työskentelyn vahvistamiseksi

13.5. - 24.5.

Vapaa pääsy

Intensiivisessä Pomodoro-työpajassa harjoitellaan yhdessä työskentelyn ja oppimisen rytmittämisen tekniikoita, tehtävien järjestelyä ja omien vahvuuksien hyödyntämistä tehtävissä. Työpajan aikana kokoat itsellesi omaa työntekoasi parantavia käytänteitä ja rakenteita, jotka auttavat hahmottamaan mosaiikkimaisista työvaiheista koostuvaa tehtävää selkeästi.

Työpaja toteutetaan Pomodoro-tekniikalla fasilitoiden. Jokainen osallistuja työskentelee Pomodoro -jaksojen aikana itsenäisesti omien, oikeiden tehtäviensä parissa.

Työpajan sosiaalinen verkkoympäristö antaa mahdollisuuden keskustelulle työtä helpottavien ja tehostavien keinojen käyttökokemuksista. Osallistujat voivat vinkata, miten he ovat soveltaneet ja kehittäneet omaa työskentelyään ja oppimistaan. Tämä tukee myös osallistujien keskittymistä ja itsenäistä työorientaatiota.

Harjoittelun lomassa on mahdollisuus verkostoitua. Lisäksi osallistujat saavat lisätietoa aikuisten oppimisvaikeuksista ja niiden vaikutuksista sekä Erilaisten oppijoiden liiton toiminnasta oppimisvaikeuksia kokevien työikäisten aikuisten tukemiseksi.

Työpajassa hyödynnetään Oppimisen olohuone -mallin elementtejä, jotka mahdollistavat yksilöllisen tuen ryhmässä. Oppimisen olohuone on kehitetty 2016–2021 Erilaisten oppijoiden liiton hallinnoimissa ESR-hankkeissa.

Intensiivinen Pomodoro-työpaja opiskelun ja työskentelyn vahvistamiseksi on osallistujille maksuton, ja se toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset täällä.

Tiedot

Alkaa: