Avain oppimiseen -opintoryhmä opiskelijoille

26.8. - 25.11.

Koulutuksessa harjoitellaan yhdessä opiskelun rytmittämisen tekniikoita, opintotehtävien priorisointia ja omien vahvuuksien hyödyntämistä opiskelussa. Koulutuksen aikana kokoat itsellesi opiskelua parantavia käytänteitä ja rakenteita, jotka auttavat jaksottamaan omaa jaksamista ja keskittymään opintojen tavoitteisiin haluamallasi tavalla.

Avain oppimiseen -opintoryhmä opiskelijoille toteutetaan Pomodoro-tekniikalla fasilitoiden. Jokainen osallistuja tekee Pomodoro-jaksojen aikana itsenäisesti omia, oikeita opintotehtäviään.

Koulutuksen sosiaalinen verkkoympäristö mahdollistaa keskustelun oppimista helpottavien ja tehostavien keinojen käyttökokemuksista. Samalla tuetaan osallistujien keskittymistä ja itsenäistä orientaatiota oppimiseen.

Harjoittelun lomassa on mahdollisuus verkostoitua. Lisäksi osallistujat saavat lisätietoa aikuisten oppimisvaikeuksista ja niiden vaikutuksista sekä Erilaisten oppijoiden liiton toiminnasta oppimisvaikeuksia kokevien aikuisten tukemiseksi.

Avain oppimiseen opintoryhmä opiskelijoille -koulutuksessa hyödynnetään Oppimisen olohuone -mallin elementtejä, jotka mahdollistavat yksilöllisen tuen ryhmässä. Oppimisen olohuone on kehitetty 2016–2021 Erilaisten oppijoiden liiton hallinnoimissa ESR-hankkeissa.

Koulutus on maksuton.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset täältä.

Alkaa:
26.8.