Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

Helsinki – Oppimisen apuvälinekeskus: DIGATAAN TAAS!

23.3.2020, 12:00-16:00

Ilmainen

Erilaisten oppijoiden liitto/ Oppimisen apuvälinekeskus: DIGATAAN TAAS!

Kenelle?

Järjestöjen, oppilaitosten ja koulutusorganisaatioiden erilaisia oppijoita ohjaavalle henkilöstölle, jotka ovat suorittaneet Erilaisten oppijoiden liiton digiohjaajakoulutuksen vuosina 2017-2020.

Tilaisuus on myös avoin kaikille kiinnostuneille. Max 100 osallistujaa.

Mitä?

Tietoiskuja ja toiminnallista harjoittelua, joiden teemana ovat oppimisen digivälineet ja sovellukset sekä erilaisen oppijuuden tulevaisuus. Oma kannettava tietokone ja laturi mukaan! Tilaisuudessa puhuvat tulevaisuudentutkija Ilkka Halava ja neuropsykologian erikoispsykologi Johanna Nukari. Erilaisten oppijoiden liiton Oppimisen apuvälinekeskuksesta kehittämispäällikkö Susanna Maijanen sekä erityisasiantuntijat Riikka Marttinen ja Jenny Eräsaari opastavat oppimisen apuvälineiden käytössä.

Koulutuksen jälkeen osallistujat ovat palauttaneet mieleen ja kerranneet digiohjaajakoulutuksessa oppimaansa sekä päivittäneet tietonsa tämänhetkisistä oppimisen tuen keinoista ja välineistä. Uudet osallistujat saavat tiiviin paketin siitä, millaisia tulevaisuuden taitoja tarvitaan, kun palvelut digitalisoituvat.

Milloin?

Maanantaina 23.3. 2020 kello 12.00 – 16.00.

Missä?

Helsingin keskustakirjasto Oodissa, Maijansalissa 1.:ssa kerroksessa. Käyntiosoite: Töölönlahdenkatu 4, 00100 Helsinki.

Oodiin on kolmen minuutin kävelymatka Helsingin päärautatieasemalta ja alle kymmenen minuutin kävely Kampin linja-autoterminaalista. Maijansali ja Oodi ovat esteettömiä. Halukkailla on mahdollisuus tutustua Oodiin opastetulla kierroksella tilaisuuden jälkeen klo 16.00-16.30. Lisätietoa Oodista

Varmista paikkasi ja ilmoittaudu tämän linkin kautta:

Kustannukset:

Koulutus on osallistujille maksuton.

Yhteyshenkilö: kehittämispäällikkö Susanna Maijanen,
sähköposti: susanna.maijanen(at)eoliitto.fi