Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

JOENSUU: Lasten lukileiri

1.6.2020 - 5.6.2020

Lasten Lukileiri

Päiväleiri 1.-5.6.2020 klo 9-15 TÄYNNÄ!

Leirimainos: Lukileiri 1.-5.6.2020

Kenelle: Leiri on suunnattu ensisijaisesti 7-9 vuotiaille, joilla on haasteita lukemisessa ja kirjoittamisessa sekä matematiikassa.

Mitä tapahtuu: Lukileirin toiminta painottuu leikkien ja tekemisen kautta oppimiseen. Lukemisen ja kirjoittamisen taitojen harjaantumista tuetaan päivittäin. Harjoittelu tapahtuu pitkälle oppimista tukevien pelien ja leikkien kautta. Leirillä harjoitellaan myös hahmotus-, ongelmanratkaisu-, kehontuntemus- ja matemaattisia taitoja.

Leiripaikka: Suvantokatu 20

Leirimaksu: 20 €/osallistuja/vko. Leirillä tarjotaan päivittäin lämminruoka ja välipala.

Ilmoittautuminen: Ilmoita lapsesi leirille 24.5. mennessä Katrille neo(at)lukijose.fi tai 044 282 0022. Ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoita seuraavat tiedot: Lapsen nimi ja syntymäaika, huoltajan yhteystiedot, mahdolliset allergiat ja muut huomioon otettavat asiat.

Lukileirin tavoitteena on:

• Edistää lasten lukemaan oppimista ja kirjoittamista.
  • Kehittää hahmottamiskykyä.
  • Tukea myönteisen minäkäsityksen muodostumista.

Leirin tarkoituksena on antaa tukea niille lapsille, joiden lukemaan oppiminen on viivästynyt tai joilla on havaittu muita oppimisen pulmia.

Moni lapsi tarvitsee oppimiseen tukea mahdollisimman nopeasti. Silti kuntouttavien toimien jonot ovat pidentyneet viime vuosina.

Varhainen tuki rakentaa myönteistä minäkäsitystä oppijana sekä ehkäisee oppimisvaikeuksien päällekäistymistä.

Tiedot

Alkaa:
1.6.2020
Loppuu:
5.6.2020
Hinta:
Kotisivu:

Joensuun seudun erilaiset oppijat ry
Suvantokatu 20
Joensuu, 80100 Suomi