Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

OPPIMISEN TUEN KESKUS: Chat-palvelu

6.5.2020, 14:30-16:00

Vapaa pääsy

Oppimisvaikeus.fi -sivustolla toimii säännöllisesti chat, jossa voit keskustella oppimisvaikeuksiin perehtyneen asiantuntijan kanssa.

RYHMÄCHAT
  • Keskiviikko 6.5. klo 14.30-16.00
    Pätkiikö keskittyminen? Takkuaako ajanhallinta?

Huomaatko roikkuvasi somessa, kun pitäisi opiskella? Onko alkuun pääseminen vaikeaa? Jäävätkö tehtävät kesken? Tervetuloa chattiin jakamaan kokemuksia ja saamaan vinkkejä!

Oppimisen tuen keskuksessa tuotetaan ja jaetaan tietoa nuorten ja aikuisten oppimisvaikeuksista sekä niitä helpottavista tukikeinoista. Lisäksi tutkitaan ja kehitetään näihin ongelmiin liittyviä tunnistamisen ja tuen malleja. Tukipalvelujen osalta Oppimisen tuen keskuksessa keskitytään erityisesti nuorten ja aikuisten oppimisvaikeuksien ja niihin liittyvien mielenterveyden pulmien lyhytkestoiseen yksilö- ja ryhmämuotoiseen kuntoutukseen.

Asiantuntijapalveluihin sisältyvät myös muun muassa koulutus- ja luennointipalvelut, neuropsykologinen arviointi ja konsultointi. Lisätietoja: https://kuntoutussaatio.fi/oppimisentuki/.

Oppimisvaikeus.fi-sivusto kertoo nuorten ja aikuisten oppimisvaikeuksista sekä niihin liittyvistä mielenterveyden ongelmista luotettavasti ja puolueettomasti ja auttaa löytämään ratkaisuja oppimisvaikeuksien kanssa selviytymiseen. Sivuilla esitellään myös Kuntoutussäätiön kehittämistoimintaa ja tuotteita. https://oppimisvaikeus.fi/

Tiedot

Päivämäärä: