Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Tule asiakasraatiin! Etätapaamiset 3-4 kertaa vuodessa

24.8.2020, 15:30-16:30

Vapaa pääsy

Tuo kokemuksesi asiakasraatiin!

Erilaisten oppijoiden liitto/Oppimisen apuvälinekeskus hakee kokemusasiantuntijoita kahteen asiakasraatiinjoista toinen on opiskelijoiden ryhmä ja toinen työelämässä toimivien aikuisten ryhmä.

Raateihin osallistuminen ei edellytä diagnoosia lukivaikeudesta, vaan oma henkilökohtainen kokemus siitä riittää.

Ensimmäinen etätapaaminen järjestetään maanantaina 24.8.2020 klo 15.30-16.30.

Tapaamisia on 3-4 kertaa vuodessa.

Osallistujat pääsevät vaikuttamaan toimintamme tulevaisuuden suunnitteluun kokemusasiantuntijan näkökulmasta. Tehtävä antaa monipuolista kokemusta valtakunnallisesta kehittämistyöstä. Haluamme kuulla mielipiteitänne ja vinkkejänne suunnitelmiin, jotta oppimisen apuvälineet tavoittaisivat mahdollisimman laajasti erilaisia oppijoita. Etätapaamisten yhteydessä opetamme osallistujille joka kerta yhden uuden oppimisen digivälineen/sovelluksen, josta voi olla itsellesi tai läheisellesi hyötyä. Kyseessä on vapaaehtoistyö, josta ei makseta palkkiota.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä kehittämispäällikkö Susanna Maijaseen 20.7.2020 mennessä osoitteeseen susanna.maijanen(at)eoliitto.fi.
Voit myös kysyä lisätietoja ja ilmoittautua joukkoon mukaan puhelimitse 050 440 3312.

Rohkeasti mukaan kehittämään kanssamme!

Tiedot

Päivämäärä: