Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Työajan ja tehtävien hallintaa Google Docsin avulla

12.10.2022, 16:30-17:30

Työajan ja tehtävien hallintaa Google Docsin avulla 12.10.2022 klo 16.30–17.30

Tuntuuko ettei työaika riitä tai yllättikö taas deadline? Haluaisitko hallita työtäsi ja ajankäyttöäsi paremmin?  Oppimisen apuvälinekeskuksen ensimmäisessä Luki-kuukauden etäpajassa kuulet miten lukivaikeus näyttäytyy työelämässä ja opit hyödyntämään Google Docsia monipuolisemmin.

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Ohjelma:

Klo 16.30 Tervetuloa! Riikka Marttinen, Erilaisten oppijoiden liitto, Oppimisen apuvälinekeskus

Mikä on Luki-kuukausi ja miksi sitä vietetään?

Klo 16.35 Kokemusasiantuntijan puheenvuoro: Lukivaikeus ja työelämä. Sirkku Jauhiainen, MyDyslexia Oy.

Miten lukivaikeus on muovannut minua ihmisenä, ja miten tämä näkyy työssäni IT-alalla. Tiimin merkitys ja omat vahvuudet.

Klo 16.50 Työajan ja tehtävien hallintaa Google Docsin avulla. Sami Marttinen, Cloudpoint Oy

Google Docs on monille tuttu tekstinkäsittelytyökalu. Sen uudet ominaisuudet tekevät Docsista myös monipuolisen välineen työajan, erilaisten projektien ja tehtävien hallintaan. Pajan aikana tutustutaan muutamaan esimerkkiin uusista toiminnoista ja kokeillaan niitä yhdessä.

Lokakuu on kansainvälinen Luki-kuukausi. Erilaisten oppijoiden liiton Oppimisen apuvälinekeskus järjestää yhteistyössä eri kumppaneiden kanssa etäpajoja. Pajoissa kuulet kokemusasiantuntijan kokemuksista työelämässä ja asiantuntijat esittelevät erilaisia hyödyllisiä välineitä ja keinoja, joiden avulla voi sujuvoittaa omaa työtään. Näistä välineistä ja keinoista voi hyötyä kuka tahansa, mutta erityisen hyödyllisiä ne voivat olla henkilöille, joilla on jokin oppimisvaikeus.

Tiedot

Päivämäärä: