Oppimisen olohuone -verkosto

Tavoitteenamme on luoda valtakunnallinen Oppimisen olohuone toimijoiden verkosto. Verkoston tavoite on edistää mallin leviämistä ja jatkaa aikuisille erilaisille oppijoille suunnatun tuen kehittämistä perustaitoihin.

Verkostossa jaetaan materiaaleja, ideoita, kokemuksia ja käytännön vinkkejä olohuone tyyppisen toiminnan toteuttamiseen. Verkosto pyrkii myös vaikuttamaan siihen, että aikuisilla erilaisilla oppijoilla olisi tasavertainen mahdollisuus saada tukea omiin perustaitoihin huomioiden henkilökohtaiset tarpeet.

Oppimisen olohuoneen verkostoon voivat liittyä kaikki halukkaat. Mukana on tällä hetkellä opetus- ja ohjausalalla työskenteleviä sekä muita yksityishenkilöitä, joilla on halua edistää toimintamallin juurtumista eri paikkakunnille.

Verkostoon voit liittyä täyttämällä yhteystietosi tällä liittymislomake Oppimisen olohuoneen-verkostoon. Kun olet täyttänyt lomakkeen sinut lisätään TEAMS-tiimiin, josta saat sähköpostiisi ilmoituksen.

Verkoston toiminta

Verkosto järjestää säännöllisesti TEAMS tapaamisia verkoston jäsenille. Tapaamisten aikana jäsenet saavat mahdollisuuden keskustella, verkostoitua, jakaa ideoita ja antaa vertaistukea toisilleen. Tapaamiset kulkevat nimellä ”verkostokahvit”.

Verkostokahveille saat TEAMS-kutsun sähköpostiisi kahveja edeltävällä viikolla. Osallistuminen on vapaaehtoista ja mukaan voit tulla milloin vain.

HOXHOX Seuraavat verkostokahvit pidetään ti 13.4. klo 13.30-14.30. Mukana kahveilla on Jose ry:stä Elinikäisen oppimisen keskus -hankkeen henkilöstöä esittelemässä oppimisen olohuone toimintaa Joensuussa.