Siirry sisältöön

Verkkokaupan tilausehdot

Erilaisten oppijoiden liitto ry, y-tunnus 1750534-7, Asemapäällikönkatu 1, 00520 Helsinki, tilaukset@eoliitto.fi myy tuotteita kotimaassa muun muassa yrityksille, yhdistyksille, kouluille ja yksityishenkilöille. Nämä tilausehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupasta. 

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.08.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta, ennen kuin tilaat tuotteita verkkokaupastamme. 

Tuotteet ja tuotehinnat 

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat esitetään kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat ovat arvonlisäverottomia, eikä niistä tai toimitus- tai mahdollisista laskutuslisähinnoista mene arvonlisäveroa. Verkkokauppatoimintamme on osa Erilaisten oppijoiden liiton varainhankintaa eikä varainhankinnasta mene veroa.

Toimituskulut, -tavat ja -aika

Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta ja niiden lukumäärästä ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Kun tilaus on valmistunut, saat siitä tiedon sähköpostiisi. Tilaukset lähtevät varastoltamme 1–2 kertaa viikossa. Laskutusasiakkailta peritään 10 € laskutuslisä. Pidätämme oikeudet muutoksiin. 

Pieni kirje 3 e, toimitetaan postilaatikkoon 3–14 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on toimitettu Postille.

Iso kirje 4,90 e, toimitetaan postilaatikkoon 3–14 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on toimitettu Postille.

Minipaketti 7,90 e, toimitetaan postilaatikkoon 3–5 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on toimitettu Postille.

Pieni paketti 9,90 e, toimitetaan lähipostiin/ pakettiautomaattiin 3–5 arkipäivän kuluessa, kun tilaus on toimitettu Postille.

Kotiinkuljetus 25 e, toimitetaan ilman ennakkoilmoitusta vastaanottajan osoitteeseen arkisin klo 8–16.

Tilaaminen ja sopimus 

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme lisäämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme ja rekisteriselosteeseen. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on – paitsi siltä osin, mitä myöhemmin mainitaan peruutusoikeudesta – sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa välillemme sopimuksen. 

Maksaminen, maksutavat ja maksuehdot

Voit maksaa tilauksesi maksukumppanimme Paytrailin kassasivulla kuvatuilla ja valittavissa olevilla maksutavoilla. Tällä hetkellä käytössämme ovat:

  • Pankkimaksutavat: OP, Nordea, Danske Bank, S-pankki, Pop, Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, Handelsbanken B2B, Ålandsbanken
  • Korttimaksutavat: Visa, Mastercard
  • Mobiilimaksutavat: Mobilepay, Siirto
  • Lasku- ja osamaksutavat: Walley

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Lisätietoa maksamisesta löydät täältä https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Tilaus- ja maksuvahvistus 

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus ja kuitti, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot 

Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tuotteen tai viimeisen tuote-erän vastaanottamisesta tai, jos kyse on tuotteiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tuote-erän vastaanottamisesta. 

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä viipymättä osoitteeseen tilaukset@eoliitto.fi, ja liitteenä tulee olla toimittamamme tilausvahvistus. 

Peruutusoikeus koskee vain alkuperäisessä kunnossaan olevia tuotteita. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. 

Jos kauppa perutaan, tuote on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen esimerkiksi palautuskuitilla, että tuote on palautettu määräajassa. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. 

Kun palautat toimitetun tilauksen, liitä sen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. 

Mikäli tilaus on toimitettu Postin noutopisteeseen eikä sitä noudeta Postin ilmoittaman noutoajan puitteissa ja tilaus palautuu takaisin meille, veloitamme noutamatta jätetystä tilauksesta Postin hinnaston mukaiset käsittelykulut emmekä palauta alkuperäistä toimituskulua ja/tai laskutuslisää. Mikäli asiakas haluaa, että tilaus lähetetään uudestaan, asiakkaan on tehtävä uusi tilaus.

Palautusosoitteemme: 

Erilaisten oppijoiden liitto ry 
Asemapäällikönkatu 1 
00520 Helsinki 

Lähetyksen tarkistus, virhe- ja ongelmatilanteet 

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjatuksi. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. 

Asiakaspalvelu

Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@eoliitto.fi. 

Vastuunrajoitus

Erilaisten oppijoiden liitto ry ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kun pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt. 

Erimielisyydet 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. 

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).