SYKSYN 2021 koulutukset ja tapahtumat

Oppimisen apuvälinekeskuksen asiantuntijat pitävät säännöllisesti kaikille avoimia ja maksuttomia verkkokoulutuksia oppimisen apuvälineistä ja tuesta. Syksyn 2021 koulutukset ja tilaisuudet päivitetään tälle sivulle piakoin.

Syksyllä käynnistyy koulutussarja ”Opettajana digiviidakossa”, jonka järjestävän Oppimisen apuvälinekeskuksen erityisasiantuntijat Sari ja Riikka.

Oppimisen apuvälinekeskuksen, Erilaisten oppijoiden liiton ja jäsenyhdistysten kaikki koulutukset ja tapahtumat löydät KALENTERISTA.

Pienryhmille tarjolla etänä ohjausta ja neuvontaa (OPPIMISPAKIT 1 JA 2) oppimisen apuvälineistä ja menetelmistä syyskuulta-marraskuulle 2021. Oppimispakit ovat lyhyitä webinaareja, joiden jälkeen on mahdollisuus saada henkilökohtaista ohjausta. Jos työskentelet ohjaajana/opettajana/valmentajana ja sinulla on ryhmä, jossa on epävarmuutta oppimisessa tai mahdollisia oppimisvaikeuksia, voit hyötyä oppimispakkien sisällöistä.

OPPIMISPAKKI 1

• Sisältää 2h webinaarin oppimismenetelmistä, -strategioista ja kurkistuksen oppimisen apuvälineisiin.
  • Lisäksi webinaarin jälkeen Oppimisen apuvälinekeskuksen erityisasiantuntijat päivystävät chatissa/wapissa 1h tilaisuuden jälkeen, jolloin osallistujat voivat kysyä myös henkilökohtaisia neuvoja.

OPPIMISPAKKI 2

• Sisältää 1,5h webinaarin valituista oppimisen apuvälineistä, kuten lukemista, kirjoittamista ja laskemista helpottavista välineistä tai keskittymisen keinoista.

Ajankohdat: kaikkina päivinä Oppimispakit toteutetaan klo 12-16 välillä. Voit myös kysyä muita aikoja, mikäli allaolevista mikään ei sovi ryhmällesi.

• Syyskuun ajat: to 9.9. ja to 16.9.
  • Lokakuun ajat: to 21.10. ja 28.10
  • Marraskuun ajat: ti 9.11., ti 16.11. ja to 25.11.

Tiedustele Oppimispakkien vapaina olevia aikoja ja varaa aika ryhmällesi ottamalla yhteyttä Sallamariin 050-3664449 tai sallamari.siitonen@eoliitto.fi.

OTA YHTEYTTÄ!