• Tämä tapahtuma on mennyt.

FACEBOOK Vertaislive – juontajana Jenni Janakka

29.4.2020, 17:00-17:30

Facebook Vertaislive on kirjoittaja ja puhetaiteilija Jenni Janakan juontama Erilaisten oppijoiden liiton Facebook-live.

Lapsena Jennillä havaittiin lukivaikeus ja vuosien mittaan hänelle on kertynyt kokemuksia niin hyvästä tuesta kuin huonostakin. Lukivaikeudesta huolimatta Jenni tekee uraa tekstin ja tiedon äärellä, popularisoiden tiedettä ja viihdyttäen ihmisiä. Lämmöllä, häpeää hälventäen ja ymmärrystä lisäten Jenni puhuu Vertaislivessä erilaisista oppijoista.

FBLivet löytyvät Erilaisten oppijoiden liiton Facebook-sivulta fb.me/erilaisetoppijat

Lähetysten teemat:
TO 23.4 klo 17-17.30
Luulosta tietoon
– Mun oman tarinani kautta, virheellisistä luuloista tiedon ja ymmärryksen äärelle.

KE 29.4 klo 17-17.30
Miten mun sanat on?
– Minkä muotoisia sanat on? Miten kirjaimet zumbailee, kun niitä yrittää lukea?
 Sanallistetaan sitä lukemisen hetkeä.

TO 7.5 klo 17-17.30
Miten lukivaikeudesta puhutaan
– Se on herkkä asia ja välillä hyvää tarkoittavatkin ihmiset tulee satuttaneeksi.
Tarviiko kaikkien lukivaikeuksisien olla neroja?

TO 14.5 klo 17-17.30
Oppimisvinkkejä
– Miten oppia oppimaan. Ajattelun ajattelua.

Päivämäärä:
29.4.2020