• Tämä tapahtuma on mennyt.

Hyvinvointia oppimisen apuvälineillä-viikko pohjoisessa!

15.11.2021 - 19.11.2021

15.-19.11.2021

Oppimisen apuvälinekeskus jalkautuu marraskuussa Tornioon ja Rovaniemelle. Järjestämme molemmilla paikkakunnilla Hyvinvointia oppimisen apuvälineillä -tapahtuman ja avoimen lukiklinikan. Viikon ohjelma alkaa kaikille yhteisellä WEBINAARILLA, jossa aiheena on erilaisten oppijoiden tukeminen pohjoisessa.

Hyvinvointia oppimisen apuvälineillä -TAPAHTUMISSA käsitellään hyvinvointia osana oppimista ja oppimisen apuvälineiden mahdollisuuksia tukea hyvinvointia.

Avoimissa LUKIKLINIKOISSA osallistujien on mahdollista kokeilla erilaisia keskittymisen, lukemisen ja kirjoittamisen apuvälineitä käytännössä. Lisäksi on mahdollisuus saada ”Walk in” -tyyppisesti ohjausta omaan oppimiseen.

AIKATAULU

Maanantaina yhteinen webinaari VERKOSSA

• Erilaisten oppijoiden tukeminen pohjoisessa -webinaari klo 13-15
  • Erilaisten oppijoiden liiton yleisinfo, keskustelua erilaisen oppijan tukemisesta ja pohjoisen Suomen toimijoiden puheenvuoroja