Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

” Olisipa vanhemmat tienneet, että… – vanhempaininfo oppimisvaikeuksista.” – webinaarisarja

6.9.2021, 18:00-19:30

Vapaa
Tervetuloa syksyllä kuuntelemaan webinaarisarjaa ”Olisipa vanhempani tienneet, että…” kuinka vanhemmat voivat kotona avustaa oppimisvaikeuksia kokevaa lasta perinteisin ja digitaalisin oppimisen tuen apuvälinein.

Webinaareja järjestetään syksyn aikana kaikkiaan neljä kappaletta. Jotka ovat jaettuna ala- ja yläkoulu ikäisille, sekä yleiseen ja oppimisen tuen apuvälineinfoihin.

Webinaareissa pääset niin kuuntelemaan Erilaisten oppijoiden liiton asiantuntijoita kuin näkemään kokemusasiantuntijoiden videoita, joissa he kertovat omista oppimispoluistaan.

Webinaareissa on mukana myös asiantuntijoita Kuntoutussäätiöstä, Niilo Mäki Instituuttista, Suomen Kielipolku ry:stä sekä Datero ry:stä. He esittelevät toimintaansa erilaisen oppiuuden parissa ja vastaavat chatissa vanhempien kysymyksiin.

Lisää informaatiota on tulossa syksyllä, mutta tässä vaiheessa kannattaa jo merkata kalentereihin webinaaripäivät. Et halua missata näitä!

Webinaareissa on varattuna tunnin verran aikaa informaatio osuuteen ja tämän jälkeen on puolituntia aikaa jäädä keskustelemaan vielä aiheesta.

Alakoulu webinaarit

• 6.9.2021 klo 18–19.30 yleisinfo​
  • 11.10.2021 klo 18–19.30 oppimisen tuen apuvälineet

Yläkoulu webinaarit

• 8.9. 2021 klo 18–19.30 yleisinfo​
  • 13.10. 2021 klo 18–19.30 oppimisen tuen apuvälineet

Webinaarisarja toteutetaan Jenny ja Antti Wihuri säätiön saamalla rahoituksella.

”Olipa vanhemmat tienneet, että…” webinaarien Projektikoordinaattorina toimii Sini Sairanen, joka on tammikuussa aloittanut osa-aikaisena työntekijä Erilaisten oppijoiden liitossa. Sini on suunnitellut yhdessä liiton henkilökunnan kanssa syksyn webinaarien sisällön. Projektiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä Siniin. Muissa oppimisvaikeuksiin liittyvissä asioista vastaa mm. Nettineuvoja: info@eoliitto.fi .

Nähdään syksyn webinaareissa!

Lisätietoja: