• Tämä tapahtuma on mennyt.

Opettajana digiviidakossa -koulutukset keväällä 2022

16.2.2022, 14:00-16:30

Katso Opettajana digiviidagossa traileri

MITÄ JA MITEN

Koulutuksessa harjoitellaan kiireettömässä ja turvallisessa oppimisympäristössä yleisimpiä tietokoneen ja puhelimen ominaisuuksia, joita voi hyödyntää oppimisen tukena, niin oman kuin oppilaidenkin. Koulutuksessa huomioidaan erityisesti osallistujien omat oppimisen haasteet sekä erilaiset oppimistavat ja vahvuudet.

• Koulutus toteutetaan etänä TEAMS -alustalla ja osallistujat voivat olla ympäri Suomea.
  • Koulutus sisältää 6 webinaaria, joiden kesto on 2,5h.
  • Koulutus on osallistujille maksuton ja ilmoittautuminen sitova.
  • Koulutukseen otetaan 20 osallistujaa.
  • Alkaen 16.2. ja päättyen 28.4.

KENELLE

Opettajille, jotka kokevat itse haasteita digilaitteiden ja -palveluiden käyttämisessä ja soveltamisessa tai digiperustaidoissa. Toisen-, perusasteen tai vapaan sivistystyön opetushenkilöstölle.

Koulutus sopii erityisesti sinulle työssäkäyvä opettaja, jos tunnistat itsesi näistä:

• Jatkuva tietokoneen käyttäminen ja hyödyntäminen opetuksessa aiheuttaa harmaita hiuksia.
  • Et tiedä, miten voisit auttaa oppilaitasi hyödyntämään tekstin kuuntelua tai tekstin tuottamista sanelemalla.
  • Tuntuu, että itsekin haluaisit toisinaan kuunnella sähköpostiviestit, ajankohtaiset uutiset ja tori-ilmoitukset.
  • TEAMS:n käyttäminen etäopetuksessa on vastenmielistä.
  • Tunnistat, että pitäisi osata ja jaksaa perehtyä ”digijuttuihin” enemmän, mutta taitoja tai mielenkiintoa puuttuu.
  • Sinulla voi olla jokin oppimisvaikeus tai epäillys siitä.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumislomake koulutukseen.

• Ilmoittautuminen koulutukseen on sitova.
  • Koulutukseen valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä ne, jotka kuuluvat hankkeen kohderyhmään.
  • Ilmoittaudu viimeistään 31.1.2022

Jos heräsi kysymyksiä, voit kysyä Sarilta lisää 044-2820028 tai sari.haapala(at)eoliitto.fi

Päivämäärä:
16.2.2022