Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Oppimisen olohuone -verkoston verkkokahvit

13.2., 13:30-14:30

Vapaa pääsy

Tuoreet kuulumiset ja kommentit oppimisteknologian ja oppimisen apuvälineiden Bett suurtapahtumasta 2024 Lontoosta. Tervetuloa mukaan kahvihetkeen!

Valtakunnallinen Oppimisen olohuone -toimijoiden verkosto edistää työikäisten aikuisten oppimisen tukea. Verkoston toimijat ovat Oppimisen olohuone -mallia toteuttavia oppimisvalmentajia tai muita mallia hyödyntäviä toimijoita, jotka uskovat aikuisten oppimisen tuen tarpeellisuuteen. Verkoston osallistujat kehittävät aikuisille suunnattua uuden oppimisen tukea verkostokahvitapaamisissa ja jakavat omaa osaamistaan verkostossa.

Oppimisen olohuone-verkostossa jaetaan materiaaleja, ideoita, kokemuksia ja käytännön vinkkejä olohuonetyyppisen toiminnan toteuttamisessa. Oppimisen olohuone -mallin periaatteita ja niiden toteutumiseen ja kehittämiseen liittyvää kehitystä käsitellään kahvihetkien aikana. Periaatteita ovat tasa-arvoinen kohtaaminen, ohjaajan ja asiakkaan avoin dialogi, asiakkaan oma kokemus tuen tarpeesta, asiakkaan vapaaehtoinen osallistuminen ja kaikille avoin matalan kynnyksen yksilöohjausympäristö.

• 13.2. Kahvivieraana Pasi Sarsama, erityisasiantuntija, Oppimisen apuvälinekeskus, Erilaisten oppijoiden liitto – Kuulemme, mitä kiinnostavaa oli tarjolla oppimisteknologian ja oppimisen apuvälineiden Bett suurtapahtumassa 2024 Lontoossa.

Oppimisen olohuoneen verkostoon voi liittyä mukaan. Verkosto koostuu tällä hetkellä opetus- ja ohjausalalla työskentelevistä sekä yksityishenkilöistä, jotka haluavat edistää aikuisten oppimista. Verkkokahvit ovat suljettuja Teams-tapaamisia, joihin voi ilmoittua mukaan. Kahvikutsujen linkit lähetetään muutamapäivä ennen kahvihetkeä postituslistalle ilmoittautuneille. Kahviaika on kuukauden toinen tiistai oman aikataulun mukaan liukuvasti klo 13.30- 14.30 välillä.

Verkostoon voit liittyä täyttämällä yhteystietosi täällä.

Järjestäjä

Oppimisen olohuone