Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Vanhempaininfosarjan 4. Webinaari: Oppimisen tuen apuvälineistä yläkoululaisten vanhemmille

13.10.2021, 18:00

Vapaa pääsy
”Olisipa vanhemmat tienneet, että…”

webinaarissa kerrotaan perustietoa yläkouluikäisille lapsille soveltuvista oppimisen tuen apuvälineistä. Webinaarissa tutustutaan perinteisiin ja digitaalisiin oppimisen tuen apuvälineisiin. Lisäksi luennon lopussa on mahdollisuus saada vastauksia luennon aikana esiin nousseisiin kysymyksiin.

Webinaarin juontaa Erilaisten oppijoiden liiton Oppimisen apuvälinekeskuksen erityisasiantuntija Sari Haapala.

Chatissa hankevastaava Suvi Ylönen esittelee Niilo Mäki Instituutin NUORTEN HAHMOLA -hanketta ja vastaa vanhempien kysymyksiin.

Webinaarin 13_10_ohjelma.

Ilmoittaudu webinaariin mukaan tästä

Webinaarit toteutetaan yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa:  Kuntoutussäätiö, Niilo Mäki Instituutti, Suomen Kielipolku SLI ry sekä Datero ry.

Webinaarisarja toteutetaan Jenny ja Antti Wihurin rahaston apurahan tuella.

Tiedot

Päivämäärä: