Ryhmät ja koulutukset

Etäryhmiin saa linkin joko ilmoittautumalla Sivisverkon kautta tai ilmoittautumalla Jennylle tai Saanalle.

Kaikki ryhmät ja koulutukset toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa, ja ne ovat Erilaisten oppijoiden liiton kokemusasiantuntijoille maksuttomia.

Neuvontaa Zoomissa kokemusasiantuntijoille

Joka parillisen viikon TORSTAI klo 16-18

Seuraava päivystys 2.6.

Voit tulla

• kyselemään ja kokeilemaan ohjelman tai sovelluksen käyttöä
  • saamaan apua jumissa olevan laitteesi kanssa
  • saamaan apua ilmoittautumisten ym kirjautumisten kanssa

Ja mihin vaan apua tarvitset – ystävällismielistä neuvontaa ja apua just sinulle!

Osallistu suoraan tästä linkistä, ei ilmoittautumista.

Toukokuu

ke 25.5.2022 klo 17-19 Canva-koulutus. Opetellaan käyttämään selaimessa toimivaa Canva-ohjelmaa, jossa voi esimerkiksi muokata kuvia, tehdä dia-esityksiä ja luoda muuta sisältöä. Ilmoittautumisaika on päättynyt, koulutuksessa on vielä muutama paikka vapaana. Tästä linkistä pääset koulutusilmoitukseen. Ilmoittautumiset hilma.alanko@eoliitto.fi.

Kesäkuu

ke 1.6.2022 klo 17-19 Canva-koulutus. Opetellaan käyttämään selaimessa toimivaa Canva-ohjelmaa, jossa voi esimerkiksi muokata kuvia, tehdä dia-esityksiä ja luoda muuta sisältöä.Ilmoittautumisaika on päättynyt, koulutuksessa on vielä muutama paikka vapaana. Tästä linkistä pääset koulutusilmoitukseen. Ilmoittautumiset hilma.alanko@eoliitto.fi.

to 2.6.-to 9.6. Sarjakuvan minileiri, ilmoittautumiset tästä linkistä

to 9.6. 2022 klo 17.00-18.00 – EtäErilaiset – perustetaanko oma yhdistys? Tapaaminen zoomissa, sisään tästä linkistä

Kehollinen kesäleiri mahdollisesti kesäkuun lopussa.

Kokemustoiminnan kesätauko on 16.6.-8.8.2022

Syksyllä 2022

to 22.9. 2022 klo 18.00-19.00 – EtäErilaiset – perustetaanko oma yhdistys? Tapaaminen zoomissa, sisään tästä linkistä

• LinkedIn-kahvit kerran kuussa (Jenny hoitaa)
  • Vaikuttajat -ryhmä jatkaa (Saana hoitaa)
  • Lukiviikon ohjelmaa viikolla 40
  • Valmennus kokemuskeikkailijoille jatkuu (Saana)
  • Jatkokoulutus 18.-20.11.

Muiden järjestäjien koulutuksia ym tulossa

Hahmotusvaikeuksista, mm. HAHKU-mentorikoulutus

Keikkoja tulossa

PAIKKA TÄYTETTY! 19.5. KUINKA KOHDATA JA TUKEA MATEMATIIKAN OPPIMISVAIKEUS ? Tunnetko poltetta päästä jakamaan kokemustietoa matemaattisista oppimisvaikeuksista? Kuntoutussäätiö hakee kokemusasintuntijaa etänä järjestettävään koulutukseen. Ole yhteydessä ja jatketaan siitä. Saana p. 050 5509971

PAIKKA TÄYTETTY! OMA TARINA ja kysy-vastaa osio. Mitä tarkoittaa käytännössä olla erilaisena oppijana palvelun käyttäjänä? Tilaaja: Hyvinkään TYP-palvelut / henkilöstö
Ajankohta: 27.4.2022 klo 13.00–16.00
Paikka: Koulutus pidetään Hyvinkäällä Perhekeskus Rentolla, Anturasalissa (Suutarinkatu 2 D, 05900 Hyvinkää)Ole yhteydessä ja jatketaan siitä. Saana p. 050 5509971

Webinaaritallenteita

LINKKI Erilaisten oppijoiden liiton TALLENNESIVULLE

Erilainen oppija was here, eli kokemusasiantuntijamme maailmalla:

• 23.11. Lukemisen haasteet haltuun! -webinaarissa (Lukuliikettä kuntiin -hanke) kokemusasiantuntijana puhui Jessica Kilpi.
  • Kehitettyä tietoa by Erilainen oppija 8.10., äänessä olivat Kirsti Koskensilta ja Saana Alanko.
  • Allvar-webinaarissa 7.10. kokemuksen ääninä olivat Maarit Ruuska ja Saana Alanko.
  • Suomen kielipolku SLI webinaarissa ke 6.10. kokemuspuheenvuoron lukivaikeudesta piti Maria Tuomialho.
  • Ti 5.10. Ulvilan työllisyyspalveluissa kokemuspuhujana oli Maria Tuomialho.
  • Upouudet kokemusvideot Jenna Välimäki ja Silva Mölsä, toimittanut ja käsikirjoittanut Ruut Parikka – myös meidän kokemusasiantuntija.
  • 16.9. Havaintoja ihmisestä, YLE 1, aiheena lukivaikeus, mukana Kirsti Koskensilta. Linkki ohjelmaan

Yhteystiedot kokemustoimintaan:

Saana Alanko