Valmennus keikkoihin

Kokemusasiantuntija keikkoihin valmistautumiseen sisältyy valmennus. Valmennuksen avulla kokemusasiantuntijalla on mahdollisuus saada tukea kokemusasiantuntijatiedon rakentamiseen, materiaalien tekemiseen, esiintymiseen sekä keikan jälkipurkuun.

Valmentajana toimii Saana Alanko jolla on kokemusta kokemusasiantuntijana toimimisesta monimuotoisissa kokemusasiantuntija tehtävissä. Hän on tunnettu luovista visuaalisista esityksistä sekä innostavana puhujana.

Saana Alanko 050 550 9971 | saana.alanko@eoliitto.fi

Tulevat kokemuskeikat

PAIKKA TÄYTETTY ! 6.9.22 Kokemuspuheenvuoro 10min. klo 9.-12.00 välisenä aikana. Teema:Kokemuksia työelämästä. Mitä olisi hyvä ottaa huomioon esimerkiksi perehdyttämisessä. Tilaaja:Työturvallisuuskeskus Tapahtuma: Digivälineet työhön ja työssä oppimisen tukena -webinaariin. Palkkio maksetaan. Ota yhteyttä Saana 050 5509971 / saana.alanko@eoliitto.fi

PAIKKA TÄYTETTY ! Kokemuspuheenvuoro 15min. klo 18.-19.30 välisenä aikana. Teema: Kuinka koti voit tukea erilaista oppijaa. Puheessa voi kertoa omaa oppimistarinaa, tai lapsen tarinaa, kuinka kotona tuettaan lukivaikeuksista lasta. Tilaaja: Erilaisten oppijoiden liitto Tapahtuma: Vanhempain info.Palkkio maksetaan. Ota yhteyttä Saana 050 5509971 / saana.alanko@eoliitto.fi