Kokemuskeikat

Kokemuskeikat on osa kokemusasintuntijana toimimista. Erilaisten oppijoiden liitolta tilataan kokemuspuheenvuoroja muun muassa erilaisiin tapahtumiin kuten koulutustilaisuuksiin tai webinaareihin. Tällä hetkellä suosituimmat teemat ovat kohtaaminen, opintojen saavutettavuus ja työelämäkokemukset. Kokemuskeikat on tarkoitettu Erilaisten oppijoiden liiton kouluttamille kokemusasintuntijoille.

Kannustamme kokeilemaan rohkeasti keikkailua osana kokemusasiantuntijuutta. Se on konkreettinen tapa vaikuttaa itselleen merkityksellisiin asioihin.

HUOM! Sivun alareunassa on tietoa myös valmennuksesta jota voit saada tulevaan kokemusasintuntijakeikkaan.

Kokemuksen kuvaaminen voi vaatia erilaisia keinoja.

Tulevat kokemuskeikat, ilmoittaudu mukaan

6.10.22 Koemusasiantuntija (2-3 hlö) paneelikeskusteluun klo 16-19.00 välisenäaikana. Teema:Työelämä ja erilainen oppiminen (tarkentuu myöhemmin) Tilaaja: Erilaisten oppijoiden liitto. Tapahtuma: Allvar -webinaari. Ota yhteyttä Saana 050 550 99 71 / saana.alanko@eoliitto.fi

13.10.22 klo. Kokemusasiantuntijan puheenvuoro (etä): Millaista on olla erilainen oppija korkekouluissa (etä). Tapahtuma: henkilöstökoulutusTeema: Erilaisen oppijan kohtaaminen ja tukeminen korkeakouluopinnoissa. Tilaaja: Kajaanin ammattioppilaitos KAMK Ota yhteyttä Heli Turja 050 45 34 299 heli.turja@heli-turja

Kokemusasiantuntijapuheenvuoron pitäjä on löydetty. Kiitos aktiivisuudesta.

28.11.22 klo. Kokemusasiantuntijan puheenvuoro (etä): Millaista on korkeakouluopiskelu erilaiselle oppijalle? Tapahtuma: Etäluento osa Oulun yliopiston, terveystieteiden yksikön, ”Johadatus terveyspedagogiikkaan” opintojaksoa maisterivaiheen vasta aloittaneille opiskelijoille. Teema:Erilaisen oppijan kohtaaminen ja tukeminen korkeakouluopinnoissa Tilaaja: Oulun yliopisto, Hoitotieteen ja terveyshallintotieteen tutkimusyksikkö. Palkkio: maksetaan Ota yhteyttä: Heli Turja 050 45 34 299 heli.turja@eoliitto.fi

Kokemusasiantuntijapuheenvuoron pitäjä on löydetty. Kiitos aktiivisuudesta.

Kaipaatko valmennusta kokemusasiantuntijana toimimiseen?

Kokemusasiantuntija keikkoihin valmistautumiseen sisältyy valmennus. Valmennuksen avulla kokemusasiantuntijalla on mahdollisuus saada tukea kokemusasiantuntijatiedon rakentamiseen, materiaalien tekemiseen, esiintymiseen sekä keikan jälkipurkuun.

Valmentajana toimii Saana Alanko jolla on kokemusta kokemusasiantuntijana toimimisesta monimuotoisissa kokemusasiantuntija tehtävissä. Hän on tunnettu luovista visuaalisista esityksistä sekä innostavana puhujana.

Saana Alanko 050 550 9971 | saana.alanko@eoliitto.fi