Maksulliset koulutukset

Vinkkejä opetuksen ja ohjauksen tueksi varhaiskasvattajille

Varhaiskasvatuksen opettajille ja hoitohenkilökunnalle suunnattu 1½ tunnin koulutus on tiivis paketti tietoa ja kokemusta oppimisvaikeuksista, niiden ilmenemismuodoista, erilaisen oppijan kohtaamisesta sekä käytännön tukikeinoista.

Koulutuksessa puhutaan myös turvallisen tilan periaatteista, oppimiseen liittyvistä tunteista sekä erilaiseen oppimiseen liittyvistä uskomuksista. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija.

Tämä koulutus voidaan toteuttaa myös etäkoulutuksena. Lopussa mahdollisuus keskustelulle. Tilaaja saa esitysmateriaalin työpajan jälkeen. Lähikoulutuksissa matkakulut edullisimman vaihtoehdon mukaan.

Opettamisen iloa luokanopettajille/aineenopettajille!

Mitä opettajan on hyvä tietää tunteiden merkityksestä oppimisprosessissa? Miten huomioida erilainen oppija opetuksessa? Kuinka tarjoilla opetussisältöä siten, että myös opettaja jaksaa paremmin? Miten kohdata autismin kirjon oppilas?

Tämä kaksituntinen luokan- ja aineenopettajille suunnattu koulutus  vastaa näihin kysymyksiin sekä antaa kattavan perustietopaketin oppimisvaikeuksista ja kohtaamisen kulmakivistä unohtamatta oppimisen apuvälineitä, joista hyötyvät kaikki oppilaat.

Koulutuksessa puhutaan myös turvallisen tilan periaatteista ja erilaiseen oppimiseen liittyvistä uskomuksista. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija.

Koulutuksen hinta on 600 e + alv.
Ota yhteyttä: info@eoliitto.fi

Erilaisen oppijan tukeminen digitaalisessa ympäristössä

Tämä opettajille suunnattu 1½ tunnin koulutus antaa valmiuksia huomioida erilainen oppija digitaalisessa ympäristössä sekä esittelee siellä käytettäviä työkaluja oppimisen apuvälineinä. Koulutuksessa annetaan myös tietoa oppimisvaikeuksista, niiden ilmenemismuodoista sekä erilaisen oppijan kohtaamisesta. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija.

Ota yhteyttä: info@eoliitto.fi

Erilaisen oppijan kohtaaminen ja tukeminen korkea-asteella

Tämä korkea-asteen opettajille suunnattu 2 tunnin koulutus on tiivis paketti tietoa ja kokemusta oppimisvaikeuksista, niiden ilmenemismuodoista, erilaisen oppijan kohtaamisesta sekä käytännön tukikeinoista.

Koulutuksessa puhutaan myös turvallisen tilan periaatteista, tunteista liittyen oppimiseen sekä erilaiseen oppimiseen liittyvistä uskomuksista. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija yhdessä kokemusasiantuntijan kanssa.

Koulutuksen hinta on 600 e + alv.
Ota yhteyttä: info@eoliitto.fi

Kaikille saavutettava työympäristö ja sen tukimuodot (työelämä)

Tämä työelämän tarpeisiin keskittyvä 2 tunnin koulutus antaa tietoa työnantajille, miten rakentaa hyvinvoiva ja kaikille sopiva työympäristö. Koulutuksessa käydään läpi, miten huomioidaan erilaiset työn tekemisen tavat ja kuinka kaikki työntekijät valjastetaan työn imuun. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija.

OHJAUSPAKKI koulunkäynninohjaajille/ammatillisille ohjaajille

Tunnin kestävä tietopakkaus perusasteella toimiville koulunkäyntiohjaajille/ammatillisille ohjaajille oppimisvaikeuksista, niiden ilmenemismuodoista, erilaisen oppijan kohtaamisesta sekä käytännön tukikeinoista. Kouluttajana toimii Erilaisten oppijoiden liiton erityisasiantuntija.

Koulutuksen hinta on 250 e + alv.
Ota yhteyttä: info@eoliitto.fi

Kaikkien koulutusten sisältöä voidaan räätälöidä tilaajan toiveiden ja tarpeiden mukaan.
Räätälöidyistä koulutuspyynnöistä voit kysyä lisää toiminnanjohtaja Sarianna Reinikaiselta, sarianna.reinikainen@eoliitto.fi.